https://www.novakfeeder.hu/ účinné od 2221-02-22 Vitajte na našom webe! Ďakujeme vám za dôveru pri nákupe! Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa týchto všeobecných obchodných podmienok, používania webových stránok, jednotlivých produktov, procesu nákupu alebo chcete s nami prediskutovať svoje individuálne potreby, kontaktujte našich pracovníkov na uvedených kontaktných údajoch! Tiráž: údaje poskytovateľa služby (predávajúci, spoločnosť) Meno: János Novák EVÚstredie: 2660, Balassagyarmat, Szügyi út 48.Poštová adresa: 2660, Balassagyarmat, Szügyi út 48.Orgán, ktorý sa zaregistroval ? Registračné číslo: 50179781Daňové číslo: 67402698-2-32Zástupca: János NovákTelefónne číslo: +36309345718E-mail: novakfeeder@gmail.comWebová stránka: https://www.novakfeeder.hu/Číslo bankového účtu: 10103719-26521300-01005001 (Budapest Bank) Informácie o poskytovateľovi hostingu Názov : Tárhely.eu KftSídlo spoločnosti : 1144 Budapest Ormánság utca 4 X em. 241Kontakt : support@tarhely.euWebová stránka : www.tarhely.eu Koncepty Strany: Predávajúci a Kupujúci spoločneSpotrebiteľ: fyzická osoba konajúca mimo svojej profesie, samostatnej zárobkovej činnosti alebo podnikaniaSpotrebiteľská zmluva: zmluva, v ktorej sa jeden zo subjektov kvalifikuje ako spotrebiteľWebová stránka: táto webová stránka, ktorá sa používa na uzavretie zmluvyZmluva: Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim využívajúca webovú stránku a elektronickú poštuKomunikačné prostriedky v neprítomnosti: prostriedok na vyhotovenie zmluvného vyhlásenia v prípade neprítomnosti strán s cieľom uzavrieť zmluvu. Medzi tieto prostriedky patrí najmä adresát alebo neadresný formulár, štandardný list, reklama uverejnená v tlačovom produkte s objednávkovým formulárom, katalóg, telefón, fax a prostriedky na zabezpečenie prístupu na internet.Zmluva o neprítomnosti: spotrebiteľská zmluva uzatvorená v rámci systému predaja na diaľku organizovaná na poskytovanie zmluvného produktu alebo služby bez súčasnej fyzickej prítomnosti strán, pričom sa na účely uzavretia zmluvy používajú iba komunikačné prostriedky medzi stranami.Produkt: všetok hnuteľný hnuteľný majetok zahrnutý v ponuke webových stránok a určený na predaj na webových stránkach, ktorý je predmetom zmluvyPodnikanie: osoba konajúca v rámci svojej profesie, samostatnej zárobkovej činnosti alebo podnikaniaKupujúci / Vy: osoba uzatvárajúca zmluvu, ktorá prostredníctvom webovej stránky uzatvára nákupnú ponukuZáruka: V prípade zmlúv uzavretých medzi spotrebiteľom a podnikateľom (ďalej len „spotrebiteľská zmluva“) v súlade s Občianskym zákonníkom,záruka poskytnutá za plnenie zmluvy, ktorú sa podnik dobrovoľne zaviaže popri alebo v prípade neexistencie svojej právnej povinnosti týkajúcej sa riadneho plnenia zmluvy, azákonná záruka III. Príslušné právne predpisy Na zmluvu sa vzťahujú ustanovenia maďarského práva, a to najmä tieto právne akty:- 997. ročník CLV. Zákon o ochrane spotrebiteľa- 998 CVIII. Zákon o niektorých problémoch v službách elektronického obchodu a službách informačnej spoločnosti- 999. Zákon V z roku 2006 o občianskom zákonníku 151/2003. (IX.22.) O povinnej záruke na predmety dlhodobej spotreby 45/2014. (II.26.) O podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľom a podnikom 19/2014 (IV.29.) Vyhláška NGM o procesných pravidlách pri vybavovaní záruk a záručných reklamácií na veci predávané na základe zmluvy medzi spotrebiteľom a podnikateľom- 997. LXXVI. Autorský zákon- 998. ročník CXX. Zákon o práve na informácie, na sebaurčenie a slobodu informácií NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2018/302 z 28. februára 2018 o prijímaní opatrení proti neoprávneným územným obmedzeniam obsahu a iným formám diskriminácie na základe štátnej príslušnosti, miesta bydliska alebo usadenia sa kupujúceho na vnútornom trhu a o zmene a doplnení nariadení (ES) č. 2004/394 a (EÚ) 2017/2394 a smernice 2009/22 / ES NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 95 / 46 nariadenia o ochrane údajov) Rozsah a prijatie VOP Obsah zmluvy uzavretej medzi nami - okrem ustanovení príslušných záväzných právnych predpisov - je určený týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej: VOP). V súlade s tým tieto VOP obsahujú práva a povinnosti vás a nás, podmienky uzavretia zmluvy, termíny plnenia, podmienky dodania a platby, pravidlá zodpovednosti a podmienky uplatnenia práva na odstúpenie.Technické informácie potrebné na používanie Webovej stránky, ktoré nie sú obsiahnuté v týchto VOP, sú poskytované ďalšími informáciami dostupnými na Webovej stránke.Pred dokončením objednávky sa musíte oboznámiť s ustanoveniami týchto VOP. Jazyk zmluvy, forma zmluvy Jazyk zmlúv, na ktoré sa vzťahujú tieto VOP, je maďarský jazyk.Zmluvy, ktoré patria do rozsahu týchto VOP, sa nekvalifikujú ako písomné zmluvy, nepodáva ich Predávajúci. E-fakturácia Naša spoločnosť je v súlade s CXXVII. § 175 zákona. elektronická faktúra v súlade s Prijatím týchto VOP dávate súhlas s používaním elektronickej faktúry. VII. Ceny Ceny sú v HUF. Aktuálna kúpna cena, tj hrubá cena, ktorá sa má zaplatiť za tovar pri obrate spotrebiteľa, je uvedená na informačnej stránke vedľa tovaru, ktorá obsahuje aj sumu dane z pridanej hodnoty a ďalších daní a ďalších platobných povinností vyrubených z tovaru. . Ceny sú len pre informáciu. Nie je vylúčené, že Predávajúci môže ceny meniť z dôvodov obchodných politík. Zmeny cien sa nevzťahujú na už uzatvorené zmluvy. Pokiaľ predávajúci uviedol cenu nesprávne, pri už uzatvorených zmluvách bude postupovať na základe ustanovenia VOP „Postup pri nesprávnej cene“.Objednávky môžeme splniť iba nad hodnotu košíka 2 000 HUF. VIII. Postup v prípade nesprávnej ceny Ceny sú zjavne nesprávne uvedené: - 0 HUF cena,- cena znížená o zľavu, ale nesprávne označujúca zľavu (napr. v prípade produktu s cenou 1 000 HUF ponúkaný produkt za 500 HUF s uvedením 20% zľavy). V prípade označenia nesprávnej ceny ponúka Predávajúci možnosť zakúpenia produktu za spravodlivú cenu, v ktorej prípade môže Kupujúci rozhodnúť o objednaní produktu za spravodlivú cenu alebo o zrušení objednávky bez akýchkoľvek nepriaznivých právnych následkov. Možnosti vybavovania a presadzovania sťažností Spotrebiteľ môže podať sťažnosť spotrebiteľa na výrobok alebo na činnosti predávajúceho na týchto kontaktoch:- Telefónne číslo: +36309345718- E-mail: novakfeeder@gmail.com- Webová stránka: https://www.novakfeeder.hu/Spotrebiteľ môže podniku oznámiť ústne alebo písomne sťažnosť týkajúcu sa konania, činnosti alebo opomenutia podniku alebo osoby konajúcej v záujme alebo v prospech podniku v priamej súvislosti s distribúciou alebo predajom produktu. spotrebiteľom.Spoločnosť musí ústnu sťažnosť okamžite prešetriť a v prípade potreby ju napraviť. Ak spotrebiteľ nesúhlasí s vybavením reklamácie alebo nie je možné reklamáciu prešetriť okamžite, podnik o reklamácii a jej stanovisku bezodkladne vyhotoví zápisnicu a v prípade, že dôjde k ústna sťažnosť. V prípade ústnej sťažnosti podanej telefonicky alebo inou elektronickou komunikačnou službou sa spotrebiteľovi zašle najneskôr v rovnakom čase ako vecná odpoveď v súlade s požiadavkami na odpoveď na písomnú sťažnosť. V ostatných ohľadoch ste povinní postupovať pri písomnej sťažnosti nasledovne. Písomná sťažnosť od podniku - pokiaľ priamo uplatniteľný akt Európskej únie neustanovuje inak, odpovie písomne do 30 dní od prijatia a prijme opatrenia na jeho oznámenie. Kratšiu lehotu môže ustanoviť zákon, dlhšiu lehotu zákon. Podnik musí odôvodniť svoje stanovisko, ktorým zamietol sťažnosť. Ústna sťažnosť oznámená telefonicky alebo elektronickou komunikačnou službou musí byť vybavená jedinečným identifikačným číslom. Záznam o sťažnosti musí obsahovať nasledovné: - meno a adresu spotrebiteľa,- miesto, čas a spôsob podania reklamácie,- podrobný popis sťažnosti spotrebiteľa, zoznam dokumentov a iných dôkazov predložených spotrebiteľom,- vyhlásenie podniku o jeho postoji k sťažnosti spotrebiteľa, ak je možné sťažnosť okamžite prešetriť,- podpis osoby, ktorá spísala zápisnicu, a s výnimkou ústnej sťažnosti podanej telefonicky alebo inými elektronickými prostriedkami, spotrebiteľom,- miesto a čas zaznamenania zápisnice,- v prípade ústnej sťažnosti oznámenej telefonicky alebo inou elektronickou komunikačnou službou jedinečné identifikačné číslo sťažnosti. Spoločnosť musí viesť záznam o sťažnosti a kópiu odpovede päť rokov a na požiadanie ju predložiť kontrolným orgánom.Ak je sťažnosť zamietnutá, musí podnik písomne informovať spotrebiteľa, ktorý orgán alebo zmierovací orgán môže začať sťažnosť s jeho sťažnosťou. Tieto informácie zahŕňajú aj sídlo, telefónne a internetové kontaktné údaje a poštovú adresu príslušného orgánu alebo zmierovacieho orgánu v mieste bydliska alebo pobytu spotrebiteľa. Informácie zahŕňajú aj to, či sa podnik na riešenie spotrebiteľského sporu uchýlil k postupu zmierovacieho súdu. Ak sa spotrebiteľský spor medzi Predávajúcim a spotrebiteľom počas rokovaní nevyrieši, má spotrebiteľ k dispozícii nasledujúce možnosti vynútenia: Postup ochrany spotrebiteľa Sťažnosti adresované orgánom na ochranu spotrebiteľa. Ak spozorujete porušenie práv spotrebiteľa spotrebiteľa, máte právo podať sťažnosť na príslušnom orgáne na ochranu spotrebiteľa v mieste vášho bydliska. Po preskúmaní sťažnosti orgán rozhodne o priebehu konania o ochrane spotrebiteľa. Úradné úlohy ochrany spotrebiteľa prvého stupňa vykonávajú úrady hlavného mesta a kraja príslušné podľa miesta bydliska spotrebiteľa, ktorých zoznam je uvedený tu: http://www.kormanyhivatal.hu/ Súdne konanie Zákazník je oprávnený vymáhať svoj nárok vyplývajúci zo spotrebiteľského sporu súdnou cestou v rámci občianskoprávneho konania podľa zákona V z roku 2013 o občianskom zákonníku a zákona CXXX z roku 2016 o občianskom súdnom poriadku. v súlade s ustanoveniami tohto zákona. XII. Zmierovacie konanie Oznamujeme vám, že môžete proti nám podať sťažnosť spotrebiteľa. Ak bude vaša sťažnosť spotrebiteľa zamietnutá, máte tiež právo obrátiť sa na zmierovací orgán príslušný pre vaše miesto bydliska alebo pobytu: podmienkou na začatie konania zmierovacieho orgánu je, že spotrebiteľ sa priamo usiluje vyriešiť spor s dotknutým podnikom. Na žiadosť spotrebiteľa je za príslušný postup namiesto príslušného orgánu zmierovací orgán určený v žiadosti spotrebiteľa.Spoločnosť je povinná spolupracovať pri zmierovacom konaní.V tejto súvislosti existuje povinnosť podnikov odpovedať na výzvu zmierovacieho orgánu a povinnosť predstúpiť pred zmierovací orgán („zabezpečenie účasti osoby oprávnenej dosiahnuť dohodu na pojednávaní“). Ak sídlo alebo priestory spoločnosti nie sú registrované v kraji komory, ktorá prevádzkuje územne príslušný zmierovací orgán, povinnosť spoločnosti spolupracovať zahŕňa ponúknutie možnosti uzatvorenia písomnej dohody podľa potrieb spotrebiteľa. V prípade porušenia vyššie uvedenej povinnosti spolupráce má orgán na ochranu spotrebiteľa právomoc uložiť povinnú pokutu v prípade porušenia zákona v dôsledku zmeny právnej úpravy a nie je možné sa ho vzdať pokuta. Okrem zákona o ochrane spotrebiteľa bolo novelizované aj príslušné ustanovenie zákona o malých a stredných podnikoch, aby sa od malých a stredných podnikateľov neodstúpilo ani od ukladania pokút. Výška pokuty sa môže pohybovať od 15 000 HUF do 500 000 HUF v prípade malých a stredných podnikov, zatiaľ čo od 15 000 HUF v prípade malých a stredných podnikov s čistým ročným obratom presahujúcim 100 miliónov HUF, 5 % ročného čistého predaja spoločnosti, ale až do maximálnej výšky 500 miliónov HUF. Zavedením povinnej pokuty sa zákonodarca snaží zdôrazniť spoluprácu s zmierovacím orgánom a zabezpečiť aktívnu účasť podnikov na zmierovacom konaní. Zmierovací orgán je zodpovedný za mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov. Úlohou zmierovacieho orgánu je pokúsiť sa dosiahnuť dohodu medzi stranami s cieľom urovnať spotrebiteľský spor, v opačnom prípade o veci rozhodne v záujme zabezpečenia jednoduchého, rýchleho, efektívneho a nákladovo efektívneho presadzovania práv spotrebiteľa. Zmierovací orgán poskytne na žiadosť spotrebiteľa alebo podniku poradenstvo o právach a povinnostiach spotrebiteľa. Konanie zmierovacieho orgánu sa začína na žiadosť spotrebiteľa. Žiadosť sa podáva písomne predsedovi zmierovacieho orgánu: písomná požiadavka môže byť splnená listom, telegramom, telegrafom alebo faxom, ako aj akýmikoľvek inými prostriedkami, ktoré umožňujú príjemcovi uchovať údaje, ktoré sú mu adresované natrvalo na účely údajov. a zobraziť uložené údaje v nezmenenej podobe a obsahu. Žiadosť musí obsahovať - meno, miesto pobytu alebo pobytu spotrebiteľa,- názov, sídlo alebo sídlo spoločnosti zapojenej do spotrebiteľského sporu,- ak spotrebiteľ určí namiesto príslušného zmierovacieho orgánu príslušný orgán,- stručný popis postavenia spotrebiteľa, fakty a dôkazy, ktoré ho podporujú,- vyhlásenie spotrebiteľa, že sa spotrebiteľ pokúsil priamo vyriešiť spor s príslušným podnikom- vyhlásenie spotrebiteľa, že vo veci nezačal žiadny iný zmierovací orgán, nebolo začaté žiadne mediačné konanie, nebol vznesený nárok ani nebol podaný návrh na vydanie platobného rozkazu,- návrh na rozhodnutie skupiny odborníkov,- podpis spotrebiteľa. K žiadosti musí byť priložený dokument alebo kópia (výpis), z ktorej spotrebiteľ hovorí ako o dôkaze, najmä písomné vyhlásenie podniku, ktorý zamietol sťažnosť, alebo ak nie sú k dispozícii, akékoľvek ďalšie písomné dôkazy, ktoré má spotrebiteľ k dispozícii požadovaná konzultácia. Ak spotrebiteľ koná prostredníctvom splnomocnenca, musí byť k žiadosti pripojený. Viac informácií o zmierovacích orgánoch je k dispozícii tu: http://www.bekeltetes.hu Viac informácií o územne príslušných zmierovacích orgánoch je k dispozícii tu: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek Kontaktné údaje každého územne príslušného zmierovacieho orgánu:
XIII. Online platforma na riešenie sporov Európska komisia zriadila webovú stránku, na ktorej sa môžu zákazníci zaregistrovať, ktorá im umožňuje vyriešiť spory pri nakupovaní online vyplnením žiadosti a vyhnúť sa tak sporu. To umožňuje spotrebiteľom domáhať sa svojich práv napríklad bez toho, aby im v tom bránila vzdialenosť. Ak chcete podať sťažnosť na produkt alebo službu, ktorú ste kúpili online, a nemusíte sa nevyhnutne obrátiť na súd, môžete použiť nástroj na riešenie sporov online. Na portáli môžete vy a obchodník, proti ktorému ste podali sťažnosť, spoločne zvoliť orgán pre riešenie sporov, ktorý chcete poveriť vybavením sťažnosti. Platforma na riešenie sporov online je k dispozícii na adrese : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK XIV. Autorské práva Zákon LXXVI z roku 1999 o autorských právach. Podľa § 1 ods. 1 zákona (ďalej len „Szjt.“) Je webová stránka kvalifikovaná ako dielo chránené autorským právom, takže všetky jeho časti sú chránené autorským právom. The Szjt. Podľa § 16 ods. 1 je zakázané používať grafické a softvérové riešenia, pracovať s počítačovým programom na webových stránkach bez súhlasu alebo používať akúkoľvek aplikáciu, pomocou ktorej je možné webovú stránku alebo jej časť upravovať. Akýkoľvek materiál je možné prevziať z webovej stránky a jej databázy, a to aj s písomným súhlasom držiteľa práv, iba s odkazom na webovú stránku a s uvedením zdroja. Držiteľ autorských práv: Attila Varga EV Čiastočná neplatnosť, kódex správania Ak je ktorékoľvek ustanovenie VOP právne neúplné alebo neplatné, zostávajúce ustanovenia zmluvy zostanú v platnosti a namiesto neplatnej alebo nesprávnej časti sa použijú ustanovenia príslušných právnych predpisov. Predajca nemá kódex správania podľa zákona o zákaze nekalých obchodných praktík voči spotrebiteľom. XVI. Prevádzka digitálneho dátového obsahu, technické ochranné opatrenia Dostupnosť serverov poskytujúcich údaje zobrazené na webových stránkach je viac ako 99,9% ročne. Celý dátový obsah je pravidelne zálohovaný, takže v prípade problému je možné obnoviť pôvodný dátový obsah.Dáta zobrazené na webe sú uložené v databázach MSSQL a MySQL. Citlivé údaje sa ukladajú s primeraným šifrovaním a na ich šifrovanie sa využíva hardvérová podpora zabudovaná v procesore. XVII. Informácie o základných charakteristikách výrobkov Na tejto webovej stránke poskytujeme informácie o základných vlastnostiach produktov, ktoré je možné zakúpiť, v popisoch jednotlivých produktov. XVIII. Oprava chýb pri zadávaní údajov - Zodpovednosť za presnosť poskytnutých údajov Počas objednávky máte možnosť zmeniť údaje, ktoré ste zadali pred dokončením objednávky (kliknutím na tlačidlo späť v prehliadači sa otvorí predchádzajúca stránka, takže zadané údaje môžete opraviť, aj keď ste sa už presunuli na ďalšiu stránku ). Upozorňujeme, že je vašou zodpovednosťou zabezpečiť, aby informácie, ktoré poskytnete, boli zadané presne, pretože produkt bude fakturovaný alebo odoslaný na základe vami poskytnutých informácií. Upozorňujeme, že nesprávna e-mailová adresa alebo presýtenie úložného priestoru poštovej schránky môžu mať za následok nedoručenie potvrdenia a môžu brániť uzavretiu zmluvy. XIX. Používanie webovej stránky Nákup nepodlieha registrácii. Táto webová stránka poskytuje používateľom možnosť prezentácie produktu a možnosti online objednávania. Web môžete prehľadávať pomocou položiek ponuky Používateľ. Výrobky sú kategorizované. V kategórii Špeciálne produkty nájdete všetky špeciálne produkty dostupné v obchode. Každý produkt má samostatný dátum začatia a expirácie alebo označenie dátumu začatia a do vypredania zásob. Pod položkou ponuky Viac lacnejšie nájdete výrobky, na ktoré obchod poskytuje množstevnú zľavu pri objednávke viacerých kusov. V ponuke Čo je nové nájdete na webe nové produkty. Kliknutím na názov kategórie zobrazíte zoznam výrobkov, ktoré sa do nej zmestia. Ak sa všetky produkty v danej kategórii nezmestia na jednu stránku, môžete prechádzať číslami nad a pod produktmi. V zozname produktov nájdete na stránku s podrobnými produktmi prístup kliknutím na názov produktu, tu nájdete informácie o podrobných charakteristikách a cenách produktu, ktorý chcete objednať. Na webových stránkach je možné vyhľadať produkt podľa kľúčového slova. Výsledky produktov, ktoré zodpovedajú vašim kritériám vyhľadávania, sa zobrazujú podobne ako kategórie. Vybraný produkt je možné vložiť do košíka pomocou tlačidla košíka, požadovaný počet kusov je možné nastaviť vedľa tlačidla. Užívateľ si môže skontrolovať obsah košíka pomocou položky ponuky Košík. Tu môžete zmeniť množstvo produktu, ktorý ste vložili do košíka, ktorý chcete objednať, alebo položku vymazať. Vozík môžete tiež úplne vyprázdniť pomocou tlačidla Prázdny košík. Užívateľ môže pokračovať v procese nákupu kliknutím na tlačidlo Objednať. V druhom kroku je možné sa prihlásiť, zaregistrovať a nakupovať bez registrácie. V prípade registrácie a nákupu bez registrácie je Používateľ povinný uviesť nasledujúce údaje: e-mailová adresa, meno, telefónne číslo, fakturačná adresa a ak je iná doručovacia adresa. Okrem vyššie uvedených údajov je na registráciu potrebné heslo. O úspešnej registrácii sa môže užívateľ dozvedieť e-mailom a na webovej stránke. Užívateľ môže požiadať Poskytovateľa služby o zrušenie svojej registrácie e-mailom, v takom prípade sa musí znova zaregistrovať pre nový nákup. Používateľ je zodpovedný za zachovanie dôvernosti prístupových údajov. Používateľ je zodpovedný za aktualizáciu svojich údajov a je povinný informovať Poskytovateľa služby, ak sa dozvie, že jeho údaje boli zneužité treťou stranou. V prípade zabudnutia hesla je možné požiadať o nové heslo na webovej stránke na registrovanú e-mailovú adresu. Ak sa Používateľ už predtým zaregistroval na webovej stránke, v objednávkovom procese je možné pokračovať zadaním e-mailovej adresy a hesla. Ďalším krokom v objednávke je, aby si používateľ vybral vhodný spôsob platby a doručenia. Pomocou súhrnnej stránky môže používateľ skontrolovať všetky svoje predtým zadané údaje a produkty, ktoré si chce objednať, ich množstvo. V prípade chýb pri zadávaní údajov môžete zadané údaje opraviť pomocou ikony ceruzky. Ak nájdete všetko vhodné, môžete svoju objednávku dokončiť pomocou tlačidla Odoslať objednávku. Potvrdenie dostanete na webovej stránke alebo e-mailom. Ak po zaznamenaní objednávky (napr. V potvrdzovacom e-maile) zistí nesprávne údaje, je povinný túto skutočnosť okamžite oznámiť Poskytovateľovi služieb, najneskôr však do 24 hodín. Bez ohľadu na zámer objednávky sa môže používateľ prihlásiť pomocou okna Prihlásenie zákazníka alebo položky ponuky Prihlásenie. Po prihlásení sa zobrazí položka ponuky Zmeniť údaje, kde môžete zmeniť údaje, ktoré ste poskytli pri registrácii, ako aj údaje a stav vašej odoslanej objednávky. XXI. Dokončenie objednávky (dražba) Ak ste si istí, že obsah nákupného košíka zodpovedá produktom, ktoré si chcete objednať, a že vaše údaje sú správne, môžete svoju objednávku uzavrieť kliknutím na tlačidlo „Objednať“. Informácie uvedené na webových stránkach nepredstavujú ponuku na uzavretie zmluvy zo strany predávajúceho. V prípade objednávok spadajúcich do rozsahu pôsobnosti týchto VOP sa považujete za uchádzača. Stlačením tlačidla „Objednať“ výslovne potvrdzujete, že sa vaša ponuka považuje za uskutočnenú, a vaše vyhlásenie - v prípade potvrdenia predajcom v súlade s týmito VOP - znamená platobnú povinnosť. Vaša ponuka je viazaná na dobu 48 hodín. Ak predajca nepotvrdí vašu ponuku do 48 hodín v súlade s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, zbavíte sa povinnosti ponuky. XXII. Spracovanie objednávky, uzavretie zmluvy Objednávky sa vybavujú v dvoch fázach. Máte možnosť uskutočniť objednávku kedykoľvek. Najskôr dostanete automatickú spätnú väzbu k vašej objednávke, ktorá zaznamená iba skutočnosť, že vaša objednávka bola prijatá prostredníctvom webovej stránky, ale toto potvrdenie neznamená prijatie vašej ponuky. Ak zistíte, že automatické potvrdzovacie e-mailové oznámenie obsahuje vaše údaje nesprávne (napr. Meno, dodacia adresa, telefónne číslo atď.), Ste povinní nás okamžite kontaktovať e-mailom so správnymi údajmi. Ak nedostanete automatický e-mail s potvrdením do 24 hodín od objednávky, kontaktujte nás, pretože vaša objednávka z technických dôvodov nemusí doraziť do nášho systému. Predajca vašu ponuku potvrdí druhým e-mailom po jej odoslaní. Zmluva je uzavretá, keď máte vo svojom poštovom systéme k dispozícii potvrdzovací e-mail zaslaný predajcom (druhé potvrdenie). XXIII. Spôsoby platby - Platba na dobierku Ak chcete po prijatí balíka vyrovnať hodnotu objednávky, zvoľte spôsob platby „Dobierka“. - Preposlať referencie Hodnotu svojej objednávky môžete zaplatiť aj predbežným prevodom na číslo bankového účtu uvedené v procese objednávky. Je dôležité, aby ste do oznámenia uviedli ID objednávky. XXIV. Metódy prijatia, poplatky za prijatie Kuriérska služba GLS O doručenie objednaných produktov sa postará GLS Hungary, je možné ho použiť aj pri platbe vopred a na dobierku. Po vybavení objednávky bude balík pripravený a odovzdaný kuriérskej službe, doručený. Viac informácií: https://gls-group.eu/HU/hu/home Prepravné náklady: - Dobierka: medzi 2 000 HUF a 10 000 HUF 1 190 HUF- V prípade bankového prevodu: medzi 2 000 HUF - 10 000 HUF 990 HUF- Doručenie zadarmo: pre objednávky nad 10 000 HUF XXV. Dátum vyplnenia Všeobecná dodacia lehota na objednávku je najviac 8 dní od potvrdenia objednávky. XXVI. Výhrada práv, doložka o vlastníctve Pokiaľ ste si predtým objednali produkt bez toho, aby ste ho dostali počas doručenia (s výnimkou prípadu, keď ste využili svoje právo na odstúpenie od zmluvy), alebo ak produkt nebol predajcovi vrátený na znak, predávajúci splní objednávku v súlade s kúpnou cenou a preddavok na náklady na prepravu. Predajca môže zadržať dodávku Produktu, kým sa nepresvedčí, že cena Produktu bola úspešne zaplatená pomocou elektronického platobného riešenia (vrátane prípadu, keď Kupujúci zaplatí kúpnu cenu a konverziu v mene svojho členského štátu, a z dôvodu bankové provízie a náklady, Predávajúci nedostáva plnú výšku kúpnej ceny a poplatku za doručenie). Pokiaľ cena Produktu nebola uhradená v plnej výške, môže Predávajúci vyzvať Kupujúceho na doplnenie kúpnej ceny. XXVII. Predaj v zahraničí Predajca nediskriminuje kupujúcich na území Maďarska a mimo územia Európskej únie používaním webových stránok. Pokiaľ nie je v týchto VOP ustanovené inak, Predávajúci zabezpečí dodanie / príjem objednaných produktov na území Maďarska. Ustanovenia týchto VOP sa vzťahujú aj na nákupy mimo Maďarska, podľa ustanovení príslušného nariadenia spotrebiteľ, ktorý je občanom členského štátu alebo má bydlisko v členskom štáte, alebo podnik usadený v členskom štáte a nakupuje alebo používa tovar alebo služby v Európskej únii výlučne na konečné použitie. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá koná za účelom, ktoré nespadá do jej obchodnej, podnikateľskej, remeselnej alebo profesijnej sféry. Komunikačným a nákupným jazykom je primárne maďarský jazyk, predávajúci nie je povinný komunikovať s kupujúcim v jazyku členského štátu kupujúceho. Predávajúci nie je podľa vnútroštátnych právnych predpisov členského štátu kupujúceho povinný dodržiavať mimozmluvné požiadavky týkajúce sa dotknutého produktu, ako sú napríklad požiadavky na štítky alebo požiadavky týkajúce sa odvetvia, ani o nich informovať kupujúceho. Pokiaľ predávajúci neurčí inak, uplatňuje sa na všetky produkty maďarská DPH. Podľa týchto VOP môže kupujúci využiť svoje možnosti zákonného vymáhania. Ak sa použije riešenie elektronickej platby, platba sa uskutoční v mene určenej predajcom, predávajúci môže zadržať dodávku Produktu, kým sa nepresvedčí, že cena Produktu a poplatok za doručenie boli úspešne a úplne zaplatené pomocou elektronického platobného riešenia (a to aj v prípade, keď Kupujúci prevedie kúpnu cenu (poplatok za doručenie) a z dôvodu konverzie, ako aj bankových provízií a nákladov nedostáva Predávajúci celú sumu kúpnej ceny). Pokiaľ cena Produktu nebola uhradená v plnej výške, môže Predávajúci vyzvať Kupujúceho na doplnenie kúpnej ceny. Za účelom dodania Produktu poskytuje Predávajúci aj zákazníkom mimo Maďarska možnosti prevodu dostupné pre maďarských zákazníkov. Ak môže zákazník požadovať dodanie Produktu na územie Maďarska alebo na územie iného členského štátu Európskej únie podľa VOP, nemaďarský zákazník to môže požadovať aj ktorýmkoľvek zo spôsobov doručenia uvedených vo VOP . Ak sa môže kupujúci rozhodnúť, že si produkt osobne prevezme u predávajúceho podľa VOP, môže to využiť aj nemaďarský kupujúci. V opačnom prípade môže Kupujúci požadovať, aby sa dodávka Produktu do zahraničia zabezpečila na jeho vlastné náklady. Maďarskí zákazníci nemajú nárok na toto právo. Po zaplatení poplatku za doručenie Predávajúci objednávku splní, pokiaľ Kupujúci Predávajúcemu nezaplatí poplatok za doručenie alebo nevyrieši svoju vlastnú dodávku v dohodnutom termíne, Predávajúci ukončí zmluvu a vráti predplatenú kúpnu cenu do kupujúci. XXVIII. Informácie pre spotrebiteľa 45/2014. (II. 26.) Informácie o práve spotrebiteľa na odstúpenie pre kupujúceho Ako spotrebiteľ občiansky zákonník. 8: 1. Podľa § 1 bod 3 je spôsobilá iba fyzická osoba, ktorá koná mimo rámca svojho povolania, samostatného povolania alebo podnikateľskej činnosti, takže právnické osoby nemôžu právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť bezdôvodne! Spotrebiteľ je chránený do 45/2014. (II. 26.) má právo odstúpiť bez odôvodnenia. Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvya) v prípade zmluvy o predaji výrobkuaa) výrobok,ab) v prípade predaja viacerých výrobkov, ak sa každý výrobok dodáva v inom čase, poslednému dodanému výrobku,môže byť uplatnené v lehote 14 dní odo dňa prijatia spotrebiteľom alebo treťou stranou inou ako ním určeným dopravcom. Nič v tomto bode nemá vplyv na právo spotrebiteľa uplatniť si právo na odstúpenie od zmluvy ustanovené v tomto bode medzi dňom uzavretia zmluvy a dňom prijatia produktu. Ak spotrebiteľ predložil ponuku na uzavretie zmluvy, má spotrebiteľ právo pred uzavretím zmluvy ponuku odvolať, čím sa ruší povinnosť predložiť ponuku na uzavretie zmluvy. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy, uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie alebo zrušenie Spotrebiteľ je v 45/2014. (II. 26.) možno uplatniť prostredníctvom jasného vyhlásenia v tomto zmysle alebo pomocou vzorového vyhlásenia, ktoré je možné tiež stiahnuť z webovej stránky. Platnosť vyhlásenia spotrebiteľa o odstúpení od zmluvyPrávo na odstúpenie od zmluvy sa považuje za uplatnené v stanovenej lehote, ak je vyhlásenie spotrebiteľa zaslané v stanovenej lehote. Lehota je 14 dní. Je na spotrebiteľovi, aby preukázal, že využil svoje právo na odstúpenie od zmluvy v súlade s týmto ustanovením. Predávajúci je povinný potvrdiť vyhlásenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy na elektronickom dátovom nosiči po jeho prijatí. Povinnosti predávajúceho v prípade odstúpenia spotrebiteľom Povinnosť predajcu vrátiť peniaze Ak spotrebiteľ v 45/2014. (II. 26.) vlády, Predávajúci vráti celú sumu zaplatenú spotrebiteľom ako protihodnotu vrátane nákladov vzniknutých v súvislosti s plnením, ako je napríklad poplatok za doručenie. Upozorňujeme, že toto ustanovenie sa nevzťahuje na dodatočné náklady vzniknuté pri výbere iného spôsobu dopravy, ako je najlacnejší štandardný spôsob dopravy. Spôsob povinnosti predávajúceho vrátiť peniaze A 45/2014. (II. 26.) v súlade s § 22 nariadenia vlády, vráti predávajúci spotrebiteľovi vrátenú sumu rovnakým spôsobom, aký používa spotrebiteľ. S výslovným súhlasom spotrebiteľa môže predávajúci použiť na vrátenie peňazí iný spôsob platby, spotrebiteľovi však v dôsledku toho nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Predávajúci nenesie zodpovednosť za žiadne oneskorenie v dôsledku nesprávneho a / alebo nepresného poskytnutia čísla bankového účtu alebo poštovej adresy spotrebiteľom. Dodatočné náklady Ak si spotrebiteľ osobitne zvolí iný spôsob prepravy ako najmenej nákladný štandardný spôsob prepravy, nie je predávajúci povinný uhradiť z toho vyplývajúce dodatočné náklady. V takom prípade sme povinní vrátiť prostriedky až do výšky uvedených všeobecných sadzieb za prepravu. Retenčné právo Predávajúci môže zadržať čiastku vrátenú spotrebiteľovi, kým spotrebiteľ nevráti výrobok alebo pokiaľ bez akýchkoľvek pochybností nepreukáže, že bol vrátený; zohľadní sa skorší z týchto dvoch dátumov. Nemôžeme prijať zásielky zaslané na dobierku alebo poštovné. V prípade odstúpenia alebo ukončenia povinností spotrebiteľa Vrátenie produktu Ak spotrebiteľ v 45/2014. (II. 26.), je povinná produkt vrátiť bezodkladne, najneskôr však do štrnástich dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy, alebo ho odovzdať Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie produktu. Vrátenie sa považuje za ukončené včas, ak spotrebiteľ pošle produkt pred uplynutím lehoty.Znášať priame náklady na vrátenie produktuSpotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie produktu. Produkt musí byť vrátený na adresu predajcu. Ak spotrebiteľ po začatí plnenia vypovie zmluvu o poskytovaní služieb mimo prevádzkových priestorov alebo v neprítomnosti, zaplatí podniku poplatok úmerný poskytnutej službe až do dňa oznámenia podniku. Čiastka, ktorú má spotrebiteľ zaplatiť pomerne, sa určí na základe celkovej výšky protihodnoty stanovenej v zmluve plus dane. Ak spotrebiteľ preukáže, že celková takto určená suma je neprimeraná, pomerná suma sa vypočíta na základe trhovej hodnoty poskytovaných služieb do dňa ukončenia zmluvy. Vezmite prosím na vedomie, Zodpovednosť spotrebiteľa za amortizáciu Spotrebiteľ je zodpovedný za amortizáciu v dôsledku použitia nad mieru potrebnú na určenie povahy, vlastností a fungovania produktu. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nemôže uplatniť v nasledujúcich prípadoch Predávajúci výslovne upozorňuje na skutočnosť, že si nemôžete uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy podľa článku 29 nariadenia vlády 45/2014 (II.26.). V prípadoch uvedených v odseku 1:- v prípade zmluvy o poskytovaní služby po vykonaní služby ako celku, keď s podnikaním začalo plnenie s výslovným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ uznal, že po vykonaní zmluvy stráca svoje právo na ukončenie zmluvy služba ako celok;- pokiaľ ide o produkt alebo službu, ktorých cenu alebo poplatok nemôže ovplyvniť podnik na finančnom trhu, podlieha možným výkyvom počas lehoty stanovenej na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy;- v prípade neprefabrikovaného výrobku, ktorý bol vyrobený na základe pokynov spotrebiteľa alebo na jeho výslovnú žiadosť, alebo v prípade produktu, ktorý je pre spotrebiteľa zreteľne prispôsobený;- pokiaľ ide o produkt podliehajúci skaze alebo produkt s krátkou životnosťou;- v prípade zapečateného výrobku, ktorý zo zdravotných alebo hygienických dôvodov nemožno po otvorení po dodaní vrátiť;- pokiaľ ide o produkt, ktorý je svojou povahou neoddeliteľne zmiešaný s iným produktom po prevode;- v prípade alkoholického nápoja, ktorého skutočná hodnota závisí od výkyvov trhu mimo kontroly podniku a ktorých cena bola dohodnutá stranami pri uzatváraní kúpnej zmluvy, ale ktorá sa neplní až tridsiaty deň po jej záver;- v prípade obchodnej zmluvy, keď podnik navštívi spotrebiteľa na výslovnú žiadosť spotrebiteľa, aby vykonal neodkladné opravy alebo údržbu;- pokiaľ ide o predaj a nákup zapečatených zvukových alebo obrazových záznamov a kópií počítačového softvéru, ak spotrebiteľ po dodaní otvoril obal;- pokiaľ ide o noviny, periodiká a periodiká, okrem zmlúv o predplatnom;- v prípade zákaziek zadaných prostredníctvom verejnej dražby;- v prípade zmluvy o poskytovaní ubytovania, dopravy, prenájmu automobilov, stravovania alebo služieb voľného času s výnimkou pobytovej služby, ak bol stanovený dátum alebo čas plnenia uvedený v zmluve;- v prípade digitálneho obsahu poskytovaného na nehmotných nosičoch, keď podnik začal s plnením s výslovným predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ súčasne uviedol, že po začatí plnenia stráca svoje právo na odstúpenie od zmluvy. Záruka na spotrebný materiál, záruka na výrobok, záruka Táto časť informácií pre spotrebiteľa bola pripravená na základe schválenia podľa § 9 ods. 3 nariadenia vlády 45/2014 (II.26.) S použitím prílohy 3 nariadenia vlády 45/2014 (II.26.).STIAHNUTIE VYHLÁSENIA O ODSTÚPENÍ XXIX. Záruka na spotrebný materiál V ktorých prípadoch môžete uplatniť svoje právo na záruku na spotrebný materiál? V prípade chybného výkonu zo strany Predávajúceho môžete voči Predávajúcemu uplatniť záručnú reklamáciu v súlade s pravidlami Občianskeho zákonníka. Aké práva máte na základe reklamácie? Môžete sa rozhodnúť použiť nasledujúce reklamácie na spotrebný materiál:Môžete požiadať o opravu alebo výmenu, pokiaľ nie je nemožné splniť dopyt podľa vášho výberu alebo ak by to predajcovi znamenalo neúmerné dodatočné náklady na splnenie vašich ďalších požiadaviek. Ak ste nepožiadali alebo nemohli požiadať o opravu alebo výmenu, môžete požiadať o primerané dodanie protiplnenia alebo môže byť vada opravená na náklady predávajúceho alebo opravená niekým iným, alebo - v konečnom dôsledku - odstúpiť od zmluvy .Môžete previesť z vami vybranej záruky na spotrebný materiál na inú, budete však znášať náklady na tento prevod, pokiaľ to predajca neodôvodnil alebo neposkytol. Aká je lehota na uplatnenie reklamácie? Poruchu musíte nahlásiť ihneď po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia vady. Upozorňujeme však, že po uplynutí dvojročnej premlčacej doby od plnenia zmluvy už nebudete môcť uplatňovať svoje záručné práva.Ak je predmetom zmluvy medzi spotrebiteľom a podnikom z druhej ruky, môžu sa strany dohodnúť na kratšej premlčacej dobe; premlčacia doba kratšia ako jeden rok nemusí byť platne stanovená ani v tomto prípade. Komu môžete uplatniť záruku na spotrebný materiál? Nárok na záruku môžete uplatniť u Predajcu. Aké sú ďalšie podmienky na uplatnenie vašich záručných práv? Do šiestich mesiacov od vykonania neexistujú iné podmienky než oznámenie chyby, ktoré vám umožní uplatniť nárok na záruku, ak potvrdíte, že produkt alebo službu poskytol Predajca. Po šiestich mesiacoch odo dňa plnenia ste však povinní preukázať, že vada, ktorú ste uznali, už v čase plnenia existovala. V prípade použitých výrobkov sa záruka a záručné práva vyvíjajú odlišne od všeobecných pravidiel. V prípade použitých výrobkov môžeme hovoriť aj o chybnom výkone, treba však brať do úvahy okolnosti, na základe ktorých by mohol kupujúci očakávať vznik určitých závad. Z dôvodu zastaranosti je výskyt určitých defektov čoraz častejší, v dôsledku čoho sa nedá predpokladať, že použitý produkt môže mať rovnakú kvalitu ako novo zakúpený produkt. Na základe toho môže kupujúci uplatniť svoje záručné práva iba v prípade vád, ktoré presahujú vady vzniknuté používaním a vznikli nezávisle na nich. Ak je použitý produkt chybný a Spotrebiteľ, ktorý je Spotrebiteľom, bol o tom informovaný v čase nákupu, XXX. Záruka na výrobok V ktorých prípadoch môžete uplatniť záruku na výrobok správne?V prípade poruchy na hnuteľnej veci (produkte) môžete - podľa vlastného uváženia - uplatniť záručnú reklamáciu alebo záručnú reklamáciu produktu.Aké práva máte z nároku na záruku na výrobok?Ako reklamáciu na výrobok môžete požadovať iba opravu alebo výmenu chybného výrobku.V takom prípade sa produkt považuje za chybný?Výrobok je chybný, ak nespĺňa kvalitatívne požiadavky platné v čase uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti stanovené výrobcom.Aká je lehota na uplatnenie nároku na záruku na výrobok?Nárok na záruku na výrobok môžete uplatniť do dvoch rokov od jeho uvedenia výrobcom na trh. Po uplynutí tejto lehoty stráca toto oprávnenie.U koho a za akých ďalších podmienok môžete uplatniť nárok na záruku na výrobok?Nárok na záruku na výrobok môžete uplatniť iba u výrobcu alebo distribútora hnuteľného predmetu. V prípade záruky na výrobok musíte preukázať vadu produktu.V ktorých prípadoch je výrobca (distribútor) zbavený svojej záručnej povinnosti?Výrobca (distribútor) sa zbavuje svojej záručnej povinnosti len vtedy, ak dokáže, že:- výrobok nebol vyrobený alebo uvedený na trh v rámci jeho obchodnej činnosti, alebo -- vada nebola rozpoznateľná na základe vedeckých a technických poznatkov v čase uvedenia na trh, -vada produktu vyplýva z uplatnenia právnych predpisov alebo povinného úradného predpisu.Stačí, aby výrobca (distribútor) preukázal dôvod pre výnimku.Upozorňujeme, že kvôli rovnakej chybe nemôžete súčasne nárokovať záruku na výrobok a záruku na výrobok. Ak sa však reklamácia vášho produktu úspešne uplatní, môžete uplatniť svoj záručný nárok na výrobcu vymeneného produktu alebo opraveného dielu.XXXI. ZárukaV ktorých prípadoch môžete záruku uplatniť správne?151/2003 o povinnej záruke na niektoré predmety dlhodobej spotreby. (IX. 22.) vlády je Predávajúci povinný poskytnúť záruku na nový tovar dlhodobej spotreby uvedený v prílohe 1 k vyhláške (napr .: technické predmety, nástroje, stroje), ako aj na jeho príslušenstvo a súčasti v rámci rozsah v nich uvedený (ďalej len „spotrebný tovar“).Aké práva máte zo záruky a v akej lehote?Záručné právaKupujúci má nárok na 151/2003. (IX. 22.) na základe nariadenia vlády môže spravidla v prípadoch uvedených v časti „Pravidlá týkajúce sa vybavovania záručných nárokov“ požadovať náhradu a vrátenie peňazí ako záručný nárok voči Predávajúcemu.Kupujúci môže podľa svojej voľby vynútiť svoju žiadosť o opravu priamo v sídle predávajúceho, v akýchkoľvek prevádzkach, pobočkách a v opravárenskom servise uvedenom predávajúcim na záručnom liste.Termín validácieZáručnú reklamáciu je možné uplatniť počas záručnej doby, záručná doba je 151/2003. (IX. 22.) podľa nariadenia vlády:Jeden rok v prípade, že predajná cena dosiahne 10 000 HUF, ale nepresiahne 100 000 HUF,Dva roky v prípade, že predajná cena presahuje 100 000 HUF, ale nepresahuje 250 000 HUF,Tri roky nad predajnou cenou 250 000 HUF.Nedodržanie týchto lehôt bude mať za následok prepadnutie veci. Ak je však spotrebiteľský výrobok opravený, záručná doba sa predĺži od dátumu dodania na opravu do doby, počas ktorej zákazník nemohol spotrebiteľský výrobok používať podľa určenia.Záručná doba začína plynúť odovzdaním spotrebiteľského produktu kupujúcemu, alebo ak uvedenie do prevádzky vykoná predávajúci alebo jeho zástupca, začína plynúť dňom uvedenia do prevádzky.Ak kupujúci uvedie spotrebný tovar do prevádzky po viac ako šiestich mesiacoch od dodania, začiatočným dňom záručnej doby je deň dodania spotrebného tovaru.Pravidlá pre vybavovanie reklamáciíPri riešení opravy sa Predávajúci bude usilovať o vykonanie opravy do 15 dní. Lehota na opravu začína plynúť od prijatia spotrebiteľského tovaru.Ak trvanie opravy alebo výmeny presiahne pätnásť dní, bude Predávajúci informovať Kupujúceho o predpokladanom trvaní opravy alebo výmeny.Ak pri prvej oprave spotrebiteľského výrobku v záručnej dobe Predávajúci zistí, že spotrebiteľský výrobok nie je možné opraviť, vymení mu ho spotrebiteľ do ôsmich dní, pokiaľ kupujúci neustanovuje inak. Pokiaľ nie je možné spotrebný tovar vymeniť, je Predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu do ôsmich dní.Kupujúci akceptovaním VOP súhlasí so skutočnosťou, že mu môžu byť informácie poskytované elektronicky alebo iným spôsobom vhodným na preukázanie prijatia kupujúcim.Ak Predávajúci nie je schopný opraviť spotrebný tovar do 30 dní:ak s tým kupujúci súhlasí, môže mu byť oprava vykonaná neskôr, prípak kupujúci nesúhlasí s následným vykonaním opravy alebo v súvislosti s tým neurobil vyhlásenie, je potrebné spotrebný tovar vymeniť do ôsmich dní po uplynutí tridsaťdňovej lehoty, aleboak kupujúci nesúhlasí s následným vykonaním opravy alebo v súvislosti s tým neuviedol, ale nie je možné spotrebný tovar vymeniť, musí byť predajná cena uvedená na faktúre alebo účtenke za spotrebiteľský tovar vrátená do ôsmich dní po tridsaťdňová lehota.Ak spotrebiteľský produkt zlyhá po štvrtýkrát, má kupujúci nárok na:kontaktujte predajcu s opravou, prípnamiesto nutnosti nápravy zákon V z roku 2013 o občianskom zákonníku 6: 159. § (2) b) požadovať od predávajúceho pomerné dodanie kúpnej ceny, prípnamiesto nutnosti nápravy zákon V z roku 2013 o občianskom zákonníku 6: 159. § (2) b) na opravu spotrebného tovaru na náklady predávajúceho alebo na jeho opravu u iného, prípak kupujúci tieto práva (oprava, zníženie ceny a iné opravy na náklady predávajúceho) neuplatní alebo ich nedeklaruje, je potrebné spotrebiteľský výrobok vymeniť do 8 dní, ak nie je možné spotrebiteľský výrobok vymeniť, na účte spotrebného tovaru, alebo mu musí byť vrátená predajná cena na vašom potvrdení do ôsmich dní.VýnimkyPožiadavky uvedené v časti „Pravidlá reklamácie“ sa nevzťahujú na elektrické bicykle, elektrické skútre, štvorkolky, motocykle, mopedy, automobily, obytné automobily, karavany, karavany, prívesy a vodné skútre.Aj v prípade týchto výrobkov je však Predávajúci povinný usilovať sa o splnenie požiadavky na opravu do 15 dní.Ak trvanie opravy alebo výmeny presiahne pätnásť dní, bude Predávajúci informovať Kupujúceho o predpokladanom trvaní opravy alebo výmeny.Čo má záruka spoločné s ostatnými záručnými právami?Záruka je platná popri záručných právach (záruka na výrobok a príslušenstvo), zásadný rozdiel medzi všeobecnými záručnými právami a zárukou spočíva v tom, že v prípade záruky je pre spotrebiteľa priaznivejšie dôkazné bremeno.Spotrebný materiál s pevným pripojením, na ktorý sa vzťahuje povinná záruka podľa nariadenia vlády č. 151/2003 alebo ktorý váži viac ako 10 kg alebo ho nemožno prepravovať ako ručný balík na vozidlách verejnej dopravy, s výnimkou vozidiel, sa musí opraviť na mieste miesto prevádzky. Ak nie je možné vykonať opravy na mieste prevádzky, demontáž a inštalácia, ako aj preprava a vrátenie, zabezpečí spoločnosť alebo v prípade priamej žiadosti o opravu opravárenský servis.Záväzok predávajúceho nesmie počas trvania povinnej záruky obsahovať podmienky pre spotrebiteľa, ktoré sú nevýhodnejšie ako práva zaručené pravidlami povinnej záruky. Potom však možno dobrovoľne určiť podmienky dobrovoľnej záruky, avšak záruka v tomto prípade nemusí mať vplyv na existenciu práv spotrebiteľa vyplývajúcich z právnych predpisov vrátane záruky na spotrebný materiál.Žiadosť o výmenu do troch pracovných dníV prípade predaja prostredníctvom webového obchodu platí aj inštitúcia výmeny žiadosti do troch pracovných dní. Žiadosti o výmenu do troch pracovných dní boli podané v súlade s 151/2003. (IX. 22.) je možné vynútiť v prípade nového tovaru dlhodobej spotreby, podľa ktorého ak niekto do 3 pracovných dní potvrdí inštitút žiadosti o výmenu, musí to predávajúci interpretovať v tom zmysle, že výrobok bol už vadný čas predaja a musíte produkt bez ďalších okolkov vymeniť.Kedy je Predajca zbavený svojej záručnej povinnosti?Predávajúci je zbavený svojej záručnej povinnosti, iba ak preukáže, že príčina vady vznikla po splnení.Vezmite prosím na vedomie, že kvôli rovnakej chybe nemôžete súčasne uplatniť záruku a záruku alebo záruku na výrobok a záruku, inak vám vyplývajú zo záruky práva bez ohľadu na práva zo záruky.
Táto webová stránka používa súbory cookie, aby zabezpečila čo najlepšiu skúsenosť s našou webovou stránkou.